Garantie- en Reparatiebeleid

Garantie- en Reparatiebeleid Delta Sign Systems

Wij staan achter de kwaliteit van onze producten. Daarom bieden wij bedrijven garantie op producten, onder bepaalde voorwaarden. Onderstaande informatie beschrijft de garantievoorwaarden en de procedure voor het aanvragen van reparaties of vervangingen.

Garantievoorwaarden

  • Garantieperiode: De garantieperiode varieert per product en is aangegeven bij de productinformatie.
  • Wat valt onder de garantie?: Productiefouten en defecten die ontstaan tijdens normaal gebruik.
  • Wat valt niet onder de garantie?: Schade door verkeerd gebruik, ongevallen, en normale slijtage vallen niet onder de garantie.

Reparatie- en vervangingsprocedure

  1. Neem contact op met onze klantenservice om een garantieclaim in te dienen.
  2. Stuur het product terug volgens de instructies van onze klantenservice.
  3. Indien het defect onder de garantie valt, vergoeden wij de reparatie- of vervangingskosten.